Понеділок, Серпень 11

Вже пройшло 3,5 місяці з моменту останньої згадки владою тендеру ЄБРР на купівлю нового рухомого складу для КП «ЖТТУ».

Про це нагадує Телеграм-канал «Тут є місто».

Тоді, профільний заступник міського голови “нарікав” на те, що «комунальному перевізнику критично не вистачає водіїв, і, можливо, місту доведеться відмовитися від закупівлі нового рухомого складу».

Як правда дефіцит водіїв впливає на заміну старих тролейбусів новими, профільний заступник не повідомив.

Чому для міста важлива ця закупівля?

Все просто — вона дасть змогу місту повністю оновити рухомий склад тролейбусів на маршрутах, забезпечивши всі райони міста 100% доступним, комфортним і екологічно чистим транспортом.

 А наявність автономного ходу на (https://t.me/tytemisto/88 ) 20 км дасть змогу комунальному перевізнику продовжити тролейбусні маршрути туди, де немає контактної мережі, тим самим запустивши тролейбус туди, де він найбільше потрібен, але куди неможливо було прокласти інфраструктуру.

 Ну і більш банальна причина: при кредиті в 10 млн євро, місто ще отримує грант в розмірі 6 млн євро. Який не потрібно повертати.

Таких вигідних умов не було майже в жодному місті України з початку дії програми «Міський громадський транспорт України», що реалізується ЄБРР.

 З початку літа в колах дотичних до транспортної теми ходять чутки, що Житомир може втратити цей кредит. І причина тут далеко не в недостачі водіїв

Але міська влада зайняла вичікувальну позицію й не намагається спростовувати чи підтверджувати чутки, щоб запевнити громаду, що ситуація знаходиться під контролем.

Житомирська міська рада (https://t.me/zhtmr ), Управління транспорту, може, все ж таки, час повідомити громаду про перебіг подій щодо цього кредиту, і пояснити нам, куди ми будемо рухатися далі?

Телеграм-канал «Тут є місто».

Коментувати
Share.
Leave A Reply

Exit mobile version