Понеділок, Листопад 10

Відсьогодні всі перевізники на міських автобусних маршрутах починають працювати за новими договорами

(це маршрути №1, 4, 8, 10, 14, 18, 19/19А, 23, 25, 26, 30, 33, 44 та 58)

 Що це означає?

 В автобусах мають стояти тільки термінали оператора АСООП «СітіКард». Ніяких сторонніх банківських терміналів;

 Водії не мають права брати готівку за оплату проїзду;

 Автобуси мають дотримуватися графіків руху, схем руху, кількості транспорту на маршрутах, тощо.

 Якщо ви відчуваєте, що перевізник порушує умови договору (бере готівку, поставив свій термінал, автобус брудний, не прийшов, проїхав повз, тощо), або ви незадоволені якістю надання послуг — телефонуйте на на гарячу лінію з питань громадського транспорту

Гаряча лінія з питань роботи громадського транспорту Житомира (https://transport.zt.ua/?p=3087 )

(093) 503 21 26

(067) 503 21 26

Телефонуйте та скаржаться сюди, або на “Міській інформаційний центр”:

15-80

481-481 (з мобільного (0412) 481-481)

 Ваші обурення в коментарях не дадуть ефекту. Якщо ви хочете щось дійсно змінити — заваліть скаргами міськраду та змусьте їх робити роботу.

Знімайте всі порушення на фото та відео, щоб у вас були докази того, що перевізник порушує договори

 «Хто шось робить — той все поборить»

Телеграм-канал «Тут є місто»

Коментувати
Share.
Leave A Reply

Exit mobile version