Перехрестя вулиць Івана Мазепи та Бориса Тена продовжує бути небезпечним для житомирян. Тільки за останні 3 тижні на ньому сталося три аварії. В одній із ДТП постраждала жінка. Однак і патрульна поліція, і міська рада зволікають.

12 листопада на згаданому перехресті знову трапилася чергова аварія. Перед цим було ще дві з проміжком в один день. Причина одна і та ж: не працювали світлофори. Якщо раніше під час кожного відключення світлофора на місце виїздили співробітники патрульної поліції і регулювали рух у ручному режимі, то зараз, схоже, вони зайняті іншими речами. Більшість екіпажів патрульної поліції курсують Житомиром і возять співробітників ТЦК, які вишукують ймовірних ухилянтів для мобілізації.

Дивує, що підрозділ національної поліції, покликаний у першу чергу дбати про безпеку містян, якщо вірити положенню і закону, абсолютно не дбає про це. Схоже, що і у патрульній поліції, і у мерії геть не зважають на це. Примітно, що відключення світлофорів на цьому проміжку дороги є постійними і не є аварійними, а радше плановими. Але ані заступнику міського голови Олександру Шевчуку, ані керівництву патрульної поліції безпека на перехресті Івана Мазепи та Бориса Тена не цікава від слова «взагалі». При тому, що при Житомирській міській раді є ціла комісія з безпеки руху, очолювана тим же Шевчуком. До якої, до речі, входять і представники патрульної поліції, і керівництво КП «Житомирміськсвітло», яке опікується роботою світлофорів у Житомирі. Схоже, що комунальники взагалі ніяк не комунікують із правоохоронцями. Хіба тільки під час засідань згаданої комісії.

«Житомир Щодня» вкотре звертаєтьтся до заступника міського голови Олександра Шевчука та керівництва патрульної поліції Житомира вже не з проханням, а з вимогою врегулювати питання із перехрестям Івана Мазепи та Бориса Тена. Ясна річ, що можна піти легшим шляхом і запросити священника, щоб «освятити» це перехрестя. Але редакція далека від думки, що освячення вирішить проблему із світлофорами. Тож може пора заступнику мера Шевчуку перестати ганятися за «довгим доларом» у сфері транспорту, збираючи «десятину» з перевізників, а почати думати про безпеку житомирян?

Коментувати
Share.
Leave A Reply

Exit mobile version