І знов нас надурили: Житомир офіційно відмовився від закупівлі тролейбусів за допомогою кредитування ЄБРР
Про це нарешті офіційно повідомили на виконкомі Житомирської міської ради.
Про це було відомо людям, дотичних до теми вже давно, але на жаль, міська влада ніяк не хотіла про це офіційно повідомляти.
Житомир відмовився від кредиту на придбання нових тролейбусів з автономним ходом на 20 км та електробусів, які і такі ніхто не збирався купляти.
Але місто все ще має сплатити близько 2,5 млн грн різним фінансовим і юридичним консультантам від банку, які працювали над цим проектом.
Що нас очікує далі?
Так, може воно і добре, що ми не влазимо в кредитні історії на фоні того, що зараз відбувається в країні та того, що нам ще потрібно якось пережити зиму, але новий рухомий склад потрібен нашому комунальному перевізнику.
І якщо ми відмовляємося від кредитів на новий транспорт, то варто шукати інші альтернативи: купівля та передача вживаних тролейбусів, ремонт та модернізація існуючих
В Європі є багато міст з тролейбусами, які час від часу оновлюють свій рухомий склад та списують старі тролейбуси.
Ці “старі тролейбуси” — це зазвичай машини початку 00-10-х років, з низьким рівнем підлоги, доступні для маломобільних пасажирів та з більш енергоефективним обладнанням.
Вони здатні замінити на маршрутах міста ті радянські старі тролейбуси, які вже як фізично, так і морально віджили свій вік. В які неможливо потрапити пасажирам на візках колісних. В які з проблемами можуть сісти маломобільні пасажири.
Такі тролейбуси можна шукати навіть серед наших міст-побратимів: Ґдиня, Польща 🇵🇱, Пардубіце, Чехія 🇨🇿, Люблін, Польща 🇵🇱 та інші міста, з яким у нас є партнерства та зв’язки.
Також можна нарешті вкласти кошти та відремонтувати 6 низькопідлогових тролейбусів ЛАЗ, українського виробництва, які з 22-го року підпирають паркан в депо.
Вони б підсилили парк доступного громадського транспорту міста.
Такі от дєла. Пишіть що думаєте по цьому в коментарях
Телеграм-канал «Тут є місто».

