П’ятниця, Березень 14

Матеріал traffic.zt.ua

Рік назад змінилася система оплати проїзду в транспорті.

“Жовті” валідатори, які обслуговувало КП “Житомиртранспорт” зняли і на їх місце прийшли інші, нового оператора АСООП — “Сіті Кард Систем-Житомир”.

Чому взагалі змінився оператор АСООП?

Влада називала багато причин, ось декілька з них:

 необхідність модернізації існуючої системи (а значить і додаткових бюджетних вливань на це);

 відхід від “пов’язаної з РФ” фірмою, яка надавала технічну підтримку в обслуговувані обладнання;

 Які “покращення” ми отримали?

 міський бюджет витратив рівно 0 грн на закупівлю нового обладнання. Все робилося за рахунок нового оператору АСООП;

 кошти на транспортну картку заходять з мінімальною затримкою (а не через 2-3 дні);

 моментальне зняття грошей при оплаті банківською карткою (а не через 2-3 дні);

 мобільний застосунок через який можна як оплачувати проїзд так і швидко поповнювати транспортну картку;

 усі валідатори в транспорті стали приймати банківські картки і NFC (раніше в тролейбусах їх приймав лише 1 валідатор з 3);

 Прибрали готівковий розрахунок з салону транспорту! (її замінили на паперовий QR-квиток, який потрібно купляти в терміналі на зупинці)

 Що по мінусах?

 абсолютно кривий мобільний додаток, яким неможливо користуватися (за те він є 🙂);

 неможливо адекватно купити паперовий QR-квиток: потрібно купляти 2 квитки за раз (а це 30 грн); термінал не видає решти; термінали є не на всіх зупинках;

 мала кількість терміналів самообслуговування для купівлі та поповнення транспортних карток;

 коли відсутній інтернет, валідатори в транспорті не хочуть приймати оплату банківськими картками (як було під час блекаутів);

 недостатня кількість валідаторів в салонах транспорту: в маршрутках він всього 1 на салон, навіть якщо це великий 12-метровий автобус; в трамваї їх лише 2, що також створює незручності для оплати проїзду;

 жахливий дизайн транспортної картки (просто згадайте яким він був раніше, а яким став зараз);

 проблеми з купівлею паперових QR-квитків та бездіяльність влади призвели до того, що готівка пропала лише з комунального транспорту.

 У приватників вона як ходила, так і продовжує ходити, що призводить до маніпуляцій з боку приватних перевізників щодо їх реальних доходів.

 Нова система оплати проїзду принесла як ряд плюсів, так і мінусів.

 Зручно, що можна оплатити проїзд банківською карткою на будь якому валідаторі, і не потрібно обов’язково пертися на середні двері заради цього. Плюс, ще і кошти знімає моментально.

 Класно, що кошти на транспортну картку приходять майже відразу, а не на наступний день.

 Місто не витрачало кошти з бюджету на ці оновлення.

 Нарешті відмінили готівковий розрахунок у водія! Але-але — альтернатива, яка мала прийти йому на заміну просто жахлива.

Мало того, що ці QR-квитки майже ніде купити, так їх ще треба і по 2 за раз купляти. Плюс термінали взагалі не видають решти.

І на фоні з цим катаються приватні маршрутки, які рішення виконкому про відміну готівки таке відчуття що і не чули.

Тут ще можна перечислити мільйон проблем нової системи, але найгірше те, що з ними нічого не роблять. Ні влада, ні новий оператор АСООП.

Чи вартувала заміна оператора тих всіх плюсів, що ми отримали? Питання риторичне…

 Не забувайте підписувати петицію з вимогою реформувати систему громадського транспорту міста

https://petition.e-dem.ua/zhytomyr/Petition/View/159

Телеграм-канал «Тут є місто».

Коментувати
Share.
Leave A Reply

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.

Exit mobile version