П’ятниця, Жовтень 18

17 жовтня 2024 року сайт Національного тесту з медіаграмотності зазнав рекордної активності: щохвилини тест намагалися пройти 10 тисяч людей, і вже за перші три години у тесті взяли участь близько 100 тисяч українців. Такий інтерес до медіаграмотності став викликом для технічної підтримки сайту, що тимчасово вийшов з ладу.

Організатори тесту кажуть, що це рекордний показник за три роки його проведення. Для порівняння: у 2023 році у тесті взяли участь 26 тисяч учасників.

«Ми не очікували такого потоку користувачів, але це прекрасно підкреслює важливість теми медіаграмотності. Та доводить, що українці прагнуть бути більш стійкими до маніпуляцій та дезінформації. Ми працюємо над збільшенням потужності платформи і закликаємо всіх спробувати пройти тест пізніше. Вся інформація доступна у соцмережах Фільтра», — Ольга Кравченко, керівниця національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр».

Сайт з тестом відновлюють, і організатори працюватимуть з технічною підтримкою протягом дня, аби всі охочі змогли пройти тест у зручний час.

Повідомити про технічні проблеми або поставити додаткове питання щодо тесту можна на сторінках Фільтра у соцмережах або на пошті: filter.mkip@gmail.com.

Окрім цього, тест буде доступний не лише 17 жовтня, а й надалі. Тож кожен українець зможе перевірити власний рівень медіаграмотності.

Однак щоб долучитися до розіграшу призів та отримати сертифікат, тест потрібно пройти 17 жовтня з 8:30 до 23:59.

Нагадаємо, тест складається з 25 питань, що охоплюють 5 тематичних блоків. 50 учасників, які покажуть найкращі результати, отримають призи, серед яких подарункові сертифікати, портативні зарядні пристрої, термокружки та інші приємні сюрпризи.

Щоб взяти участь, перейдіть за посиланням: https://filter.mcsc.gov.ua/. Результати тесту будуть опубліковані 18 жовтня на сайті проєкту «Фільтр».

Національний тест з медіаграмотності реалізовує національний проєкт з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій за підтримки ПРООН в Україні та фінансування уряду Японії, та проєктом з медіаграмотності і когнітивної стійкості в Україні, що реалізується Zinc Network і фінансується урядом Великої Британії. Національний тест з медіаграмотності втілюється  разом з програмою USAID «Мріємо та діємо», яка виконується IREX in Ukraine, та проєктом «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті», який втілюється IREX in Ukraine за підтримки Посольства США.

Коментувати
Share.
Leave A Reply

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Exit mobile version