Середа, Листопад 27

Не встигли у Житомирській міській раді затвердити новий тариф на проїзд у громадському транспорті, як уже нарвалися на кілька скандалів. Схоже, що у мерії традиційно наступають на ті ж граблі. І схоже, що навмисне…

Перший скандал виник ще тоді, коли виконком щойно затвердив нового оператора автоматизованої системи оплати за проїзд (валідаторів). Перевізники просто не розуміли, що їм робити з отим приладдям. Спроби «втягнути» приміських перевізників у хотілки міської ради та «обілетити» валідаторами навіть транзитні приміські маршрутки не увінчалися успіхом. Тож виникла ціла колізія: хтось із перевізників приймав виключно безготівкову оплату, а хтось ‘традиційно лише готівку. Оце все непорозуміння виникло на тлі невгамовного бажання міськради, чи то пак нового оператора, відмовитися від готівкового розрахунку. Як свідчить практика Житомирського ТТУ, на чиєму балансі знаходилися придбані ще з 2017 року валідатори, інкасація готівки обходилася комунальникам дуже дорого. Хоча… Так само дорого трамвайно-тролейбусному управлінню обходилася співпраця навіть не із приватними структурами, а із таким же комунальним підприємством, як і ТТУ, «Житомиртранспорт». Останнє просто вимагало від своїх колег щомісяця кругленьку суму за обслуговування АСОП. Розрахунок ішов не на якісь там тисячі, а на цілі мільйони. Комісійні за банківську інкасацію в порівнянні з цим виглядали просто як копійки. Цікаво, що про встановлення АСОП на приміських маршрутках перевізника Савіцького мова не йде. Хоча йому належать чи не «найжирніші» шматки пирогу у переліку приміських маршрутів.

Скандал №2 був пов’язаний із тим, що з нового переліку пільговиків, які мають їздити громадським транспортом безкоштовно, зникли ветерани правоохоронних органів. Попри те, що законом пільги для цих категорій громадян передбачені. Є логіка і у словах міського голови Сергія Сухомлина, який стверджує, що з державного бюджету за затверджені парламентом пільги щонайменше останні 10 років місту не надходило жодних компенсацій.

І вишеньку на торті запропонував колишній заступник керівника трамвайно-тролейбусного управління Роман Мусійчук.

«Зупинка на Крошні, Андріївська вулиця! Турбота про житомирян тільки в підвищенні тарифів! Агов, хлопці зробіть лавку!», ‒ написав він у мережі Facebook і звернувся до управління транспорту і зв’язку.

Та найголовніше з питань лишається без відповіді. З 2017 по 2019 рік Житомирська міська рада придбала майже на 11 мільйонів бюджетних коштів валідатори для маршрутних таксі та комунальних автобусів, тролейбусів і трамваїв. Куди зараз подінуть ці прилади, придбані, до речі, у фірми, афільованої з російською федерацію, хтозна. У новому тарифі, який замість найдешевшого серед обласних центрів став ледь не найдорожчим, закладено нові валідатори. Однак, схоже, не закладено прибирання та ремонт зупинок громадського транспорту.

Коментувати
Share.
Leave A Reply

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Exit mobile version