Ціна виросте з 180 до аж 400 грн за пакет безліміту на 30 днів.
Також вводиться ліміт в 120 поїздок на місяць в “безлімітному” тарифі
Чи вигідно це?
Якщо взяти ціну проїзду при оплаті транспортною карткою в 8 грн і помножити на середню кількість поїздок в місяць то виходить біля 360 грн. Тобто, ніякої фінансової вигоди пасажиру від купівлі безлімітного тарифу немає, бо оплачувати транспортною карткою буде на 40 грн вигідніше!
До прикладу у Львові, при ціні поїздки по транспортній картці в 13 грн, вартість місячного проїзного становить 420 грн. Що на 150 грн вигідніше, ніж при разовій оплаті проїзду!
Чому мати вигідні ціни на довготривалі проїзні важливо?
Це дає можливість пасажиру зекономити (бо ціна проїзних квитків у перерахунку на поїздки буде вигіднішою) та точно розрахувати витрати на транспорт за певний період
Комунальному перевізнику це дозволяє отримувати облікові кошти на початку кожного місяця, а не чекати його кінця, щоб накопичити достатню суму, отриману з продажу разових квитків
Також досі немає ніяких планів стосовно комплексного проїзного для тролейбусу, трамваю та автобусу, або автобусу окремо.
Таким рішенням міська рада в черговий раз показує своє реальне відношення до пріоритету громадського транспорту в міській мобільності, роблячи користування ним з кожним днем менш зручним та привабливим для пасажирів.
Житомир Urban News