Насправді, вони почали там працювати ще з початку вересня, але весь цей час автобуси проходили певне “тестування на відповідність пасажиропотоку” і зараз, здається, їх робота на цих маршрутах вже більш-менш стабільна.
На маршруті №25 в будні працює 6 великих автобуси з 7. На вихідних — мінімум 3 великих автобуси.
На маршруті №30 в будні дні ви можете зустріти 1-3 великих автобуси з 6. На вихідних — тільки автобуси типу Атаман і їм подібні.
Основна причина такого підвищення місткості рухомого складу — початок навчального року у студентів «Житомирської політехніки», якщо казати за маршрут №30 та підвищений попит на громадський транспорт в районі Мар’янівки, вул. Саєнка та с. Вереси, якщо казати за маршрут №25.


І це дуже класна новина
Комфортного та міського транспорту на вулицях міста стає все більше.
Так, є певні питання щодо його раціонального використання, через дублювання автобусними маршрутами тролейбусів та відсутності безкоштовної пересадки між маршрутами, але ці питання лежать в площині роботи міської влади.
Перевізник ПП «Шеріфф» (ТОВ «Сав-Транс») зі свого боку старається забезпечувати свої маршрути великим та зручним рухомим складом
Як мінімум там, де він може отримати прибуток з цієї інвестиції.
В місті ще лишаються проблеми з якістю перевезень на маршрутах № 8, 14, 18, 26 та 33, але думаю і ці проблеми в майбутньому місто зможе подолати
P.S. Ще великі автобуси завітали на маршрут №19А, підсилюючи тим самим основний маршрут №19, але я вам їх не покажу, бо фоток нема)
ФОТО: 1 – Даня Фролов, 2 – Daullyck (https://alltransua.com/gallery/photo/314644)|Alltransua.com
Телеграм-канал «Тут є місто».

