Пропаганда рф продовжує тиражувати амбітні плани щодо імпортозаміщення в авіабудуванні, намагаючись приховати за ними постійні провали.
Попри твердження керівництва об’єднаної авіабудівельної корпорації рф про наміри за пʼять років «бути на рівні конкурентоспроможності з Boeing та Airbus», насправді корпорація-розробник розпіарених «імпортозаміщених» Superjet, МС-21 та інших літаків скорочує 1,5 тисячі співробітників.
Водночас усі плани з випуску літаків в рф провалюються. Так, із 40 пасажирських літаків, які російський уряд планував випустити в 2024 році, були вироблені всього три.
Серійний випуск літаків Superjet та МС-21 без використання імпортних деталей продовжують переносити, оскільки в умовах санкцій російський авіапром неспроможний забезпечити безпеку своїх літаків, що підтверджується численними інцидентами з ними.
Що б там не вигадували пропагандисти, авіабудування — це високотехнологічна галузь, на прикладі якої добре видно руйнівні наслідки від санкцій і технологічну відсталість рф.
Джерело: Центр протидії дезінформації РНБО України.