Понад 77 тисяч гривень втратила 29-річна бердичівлянка та більш ніж на 4 тисячі гривень збагатила шахраїв 65-річна жителька Андрушівської громади. Обом заявницям телефонували аферисти та називалися працівниками фінансових установ.
У першому випадку заявниці повідомили про нібито «завислі» на рахунку кошти. Для цього жінці потрібно було їх переказати на віртуальну картку. Ті ж самі дії вона виконала з кредитною карткою. За деякий час жінка виявила відсутність усіх заощаджень на банківських рахунках.
Інша жінка повірила «працівнику банку» та назвала усі конфіденційні дані по картці. Потому виявила списання власних заощаджень.
Нині поліцейські встановлюють осіб, причетних до шахрайства, та нагадують: якщо до вас телефонують з банку, пам’ятайте, що працівники фінансових установ не мають права запитувати:
PIN-код до платіжної картки;
тризначний номер на звороті картки;
коди підтверджень платежів;
паролі до Інтернет-банкінгу.
У разі подібної розмови найкращим варіантом буде її перервати та самостійно звернутися до банку.
Будьте уважними, не дайте себе ошукати та не дозволяйте пройдисвітам збагатитися вашим коштом!
Розкажіть про заходи перестороги своїм батькам, рідним, сусідам та знайомим.
Головне управління Національної поліції в Житомирській області