На набережній, ймовірно, замість сезонної точки з морозивом з’явився повноцінний кіоск. Така трансформація може здаватися незначною, але має важливе значення для міського простору.
Перехід до стаціонарного формату часто означає закріплення бізнесу на конкретному місці без конкурсу чи публічного обговорення.
Хоча конструкція мінімалістична, всеодно вже постає питання до нового, більшого формату, наскільки він потрібний саме в тій точці, і чи не будуть зʼявлятись біля нього нові сезонні конструкції?


Ми ще рік тому звертали увагу, що відсутність контролю призводить до хаотичного заповнення простору, і сьогодні ми вже бачимо наслідки: лише за місяць набережна поповнилася кількома новими конструкціями з різним виглядом, без узгодженої логіки
Бізнес — це добре, коли є чіткі межі, правила і відповідальність
Телеграм-канал «Житомир Urban News»