Технічний збій у роботі мобільного додатку Sense SuperApp державного Сенс Банку (Київ) триває другу добу, повідомляє прес-служба банку.
«На жаль, досі спостерігаємо затримки та перебої у роботі деяких сервісів. Наприклад, у деяких клієнтів спостерігаються проблеми із входом до додатка», – йдеться у повідомленні у телеграм-каналі фінустанови.
Однак, як зазначається, команді Сенса наразі вдалося відновити частину функцій, у тому числі переклади між фізособами у додатку.
«Приносимо вибачення за незручності. Ми вийдемо на зв’язок, як тільки доступ до всіх функцій Sense Bank буде відновлено. Докладаємо всіх зусиль, щоб це сталося якнайшвидше», – резюмувала прес-служба.
Напередодні, у понеділок, банк повідомив, що в Sense SuperApp тимчасово не працює чат, відеочат та не оновлюється баланс картки.
«Суть проблеми вже знаємо та виправляємо», – наголошувалося в повідомленні.
Фінустанова закликала клієнтів звертатися за допомогою за номером телефону контакт-центру або писати банку будь-якій соціальній мережі.