Поліція застерігає громадян від одного з різновидів телефонного шахрайства. Зловмисники, називаючись лікарями чи правоохоронцями, повідомляють про нібито термінову потребу в грошовій допомозі для родичів, які «потрапили в біду».
27 липня 48-річна жителька Коростеня стала жертвою такої схеми, втративши 74 тисячі гривень. Шахрайка повідомила жінці, що її донька перебуває у відділку поліції через вчинене правопорушення. Для «розв’язання питання» та нерозголошення ситуації зловмисниця вимагала кошти, які потерпіла того ж дня переказала на вказаний їй картковий рахунок.
Лише після розмови з донькою, яка повідомила, що не мала проблем із законом, мати зрозуміла, що стала жертвою шахрайства.
За фактом шахрайства дізнавачі Коростенського райуправління розпочали досудове розслідування (ч. 1 ст. 190 КК України).
Водночас поліція рекомендує дотримуватися наступного алгоритму дій у разі отримання подібних дзвінків:
◦ Попросіть співрозмовника надати детальну інформацію про вашого родича.
◦ Уточніть місцеперебування рідної людини та перевірте цю інформацію.
◦ Спробуйте зв’язатися з родичем або людьми, які можуть бути поруч з ним.
◦ Ніколи не переказуйте та не передавайте кошти невідомим особам.
◦ Головне правило: завжди перевіряйте інформацію, отриману від невідомих осіб!
Головне управління Національної поліції в Житомирській області