Перейти до вмісту
Close Menu
Житомир ЩодняЖитомир Щодня
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Telegram RSS WhatsApp YouTube
    Житомир ЩодняЖитомир Щодня
    Субота, Листопад 22
    • Війна
    • Гроші
    • Політика
    • Культура
    • Антифейк
    • Події
    • Про нас
    • Реклама
    Житомир ЩодняЖитомир Щодня
    Home»Гроші»«Рік з CityCard»: що змінила нова система оплати проїзду в транспорті та який стан речей зараз?
    Гроші

    «Рік з CityCard»: що змінила нова система оплати проїзду в транспорті та який стан речей зараз?

    editorАвтор: editor14.03.2025Коментарів немає3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Поширити
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Матеріал traffic.zt.ua

    Рік назад змінилася система оплати проїзду в транспорті.

    “Жовті” валідатори, які обслуговувало КП “Житомиртранспорт” зняли і на їх місце прийшли інші, нового оператора АСООП — “Сіті Кард Систем-Житомир”.

    Чому взагалі змінився оператор АСООП?

    Влада називала багато причин, ось декілька з них:

     необхідність модернізації існуючої системи (а значить і додаткових бюджетних вливань на це);

     відхід від “пов’язаної з РФ” фірмою, яка надавала технічну підтримку в обслуговувані обладнання;

     Які “покращення” ми отримали?

     міський бюджет витратив рівно 0 грн на закупівлю нового обладнання. Все робилося за рахунок нового оператору АСООП;

     кошти на транспортну картку заходять з мінімальною затримкою (а не через 2-3 дні);

     моментальне зняття грошей при оплаті банківською карткою (а не через 2-3 дні);

     мобільний застосунок через який можна як оплачувати проїзд так і швидко поповнювати транспортну картку;

     усі валідатори в транспорті стали приймати банківські картки і NFC (раніше в тролейбусах їх приймав лише 1 валідатор з 3);

     Прибрали готівковий розрахунок з салону транспорту! (її замінили на паперовий QR-квиток, який потрібно купляти в терміналі на зупинці)

     Що по мінусах?

     абсолютно кривий мобільний додаток, яким неможливо користуватися (за те він є 🙂);

     неможливо адекватно купити паперовий QR-квиток: потрібно купляти 2 квитки за раз (а це 30 грн); термінал не видає решти; термінали є не на всіх зупинках;

     мала кількість терміналів самообслуговування для купівлі та поповнення транспортних карток;

     коли відсутній інтернет, валідатори в транспорті не хочуть приймати оплату банківськими картками (як було під час блекаутів);

     недостатня кількість валідаторів в салонах транспорту: в маршрутках він всього 1 на салон, навіть якщо це великий 12-метровий автобус; в трамваї їх лише 2, що також створює незручності для оплати проїзду;

     жахливий дизайн транспортної картки (просто згадайте яким він був раніше, а яким став зараз);

     проблеми з купівлею паперових QR-квитків та бездіяльність влади призвели до того, що готівка пропала лише з комунального транспорту.

     У приватників вона як ходила, так і продовжує ходити, що призводить до маніпуляцій з боку приватних перевізників щодо їх реальних доходів.

     Нова система оплати проїзду принесла як ряд плюсів, так і мінусів.

     Зручно, що можна оплатити проїзд банківською карткою на будь якому валідаторі, і не потрібно обов’язково пертися на середні двері заради цього. Плюс, ще і кошти знімає моментально.

     Класно, що кошти на транспортну картку приходять майже відразу, а не на наступний день.

     Місто не витрачало кошти з бюджету на ці оновлення.

     Нарешті відмінили готівковий розрахунок у водія! Але-але — альтернатива, яка мала прийти йому на заміну просто жахлива.

    Мало того, що ці QR-квитки майже ніде купити, так їх ще треба і по 2 за раз купляти. Плюс термінали взагалі не видають решти.

    І на фоні з цим катаються приватні маршрутки, які рішення виконкому про відміну готівки таке відчуття що і не чули.

    Тут ще можна перечислити мільйон проблем нової системи, але найгірше те, що з ними нічого не роблять. Ні влада, ні новий оператор АСООП.

    Чи вартувала заміна оператора тих всіх плюсів, що ми отримали? Питання риторичне…

     Не забувайте підписувати петицію з вимогою реформувати систему громадського транспорту міста

    https://petition.e-dem.ua/zhytomyr/Petition/View/159

    Телеграм-канал «Тут є місто».

    Коментувати
    Politics громадський транспорт Житомир Житомирська міська рада ЖТТУ Україна Фінанси
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    editor

    Схожі матеріали

     Слідчі просять відгукнутися свідків ДТП з травмуванням велосипедиста в Любарській громаді

    22.11.2025

    Помер український співак і співзасновник гурту «DZIDZO» Лесик Турко, — журналістка Марія Панчишин

    22.11.2025

    Житомиробленерго: Інформація про відключення 22 листопада

    22.11.2025

    Шановні жителі Житомирського району! Сьогодні буде чути вибухи

    22.11.2025
    Коментувати
    Leave A Reply Cancel Reply

    Вибір редакції

     Слідчі просять відгукнутися свідків ДТП з травмуванням велосипедиста в Любарській громаді

    22.11.2025

    Помер український співак і співзасновник гурту «DZIDZO» Лесик Турко, — журналістка Марія Панчишин

    22.11.2025

    Житомиробленерго: Інформація про відключення 22 листопада

    22.11.2025

    День Гідності та Свободи: шана незламним українцям

    21.11.2025
    Останні новини

    Шановні жителі Житомирського району! Сьогодні буде чути вибухи

    22.11.2025

    Оперативна інформація станом на 08.00 22.11.2025 щодо російського вторгнення

    22.11.2025

    Сьогодні Міжнародний день сина

    22.11.2025
    Facebook YouTube WhatsApp Telegram RSS

    Реклама: [email protected]

    Редакція: [email protected]

    Телефон: (098) 748-24-65

    Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється при вказуванні посилання (для інтернет-видань — dofollow гіперпосилання) на Житомир Щодня.

    Матеріали з поміткою «Реклама», «Прес-реліз» та в розділі «Споживач» публікуються на правах реклами.

    © 2025 "Житомир Щодня". Всі права застережено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.