Вже більше 100 компаній проявляють свою соціальну відповідальність, регулярно здаючи кров з ДонорUA. Серед них — як українські, так і представництва міжнародних компаній. Проводячи корпоративні дні донора, бізнеси допомагають не лише закривати поточну потребу в крові, а й популяризувати донорство на широкий загал.
Ще до 2022 року в Україні близько 2/3 пацієнтів, які потребують переливання крові, не отримували її вчасно. Через повномасштабну війну потреба стала гострішою ще на 60%. І якщо на початку російського вторгнення велика кількість людей почали здавати кров, зараз донорів знову стало менше.
“Регулярні донори крові — це переважно активні та свідомі люди, які підтримують не лише донорський рух, а й інші важливі ініціативи. І не дивно, що все більше цих людей ідуть до війська. Хтось, на жаль, гине, а хтось отримує тяжкі поранення і з донора перетворюється на реципієнта. І донорські лави так само потребують поповнення, як і лави оборонців. Корпоративні донації не лише точково дозволяють зібрати певний об’єм крові, а й формують культуру донорства”, — розповідає Ірина Славінська, співзасновниця ДонорUA, Президентка ГО “Всеукраїнська асоціація донорів України” та співавторка Закону України “Про безпеку та якість донорської крові та компонентів крові”.


Корпоративні дні донора — це заходи, на яких працівники компаній здають кров у власному офісі або іншій зручній локації. Пропозиція діє для бізнесу, державних установ, благодійних фондів та інших організацій. Такі заходи розвивають корпоративну соціальну відповідальність у команді та культуру донорства в суспільстві.
“Дефіцит донорської крові — проблема не лише українська, з нею стикаються абсолютно всі країни. Різниця в тому, хто як її вирішує. Радянська медицина лишила нам у спадок громіздку й неповоротку систему крові, яка важко трансформується, проте навіть під час повномасштабної війни в ній відбуваються позитивні зміни. І корпоративні донації — частина цих змін. Вони перетворюють донорство на нормальну, зрозумілу частину повсякденного життя та формують у людей здорові цінності”, — пояснює Ірина Славінська.
Будь-яка компанія — це не тільки про товари чи сервіс, а і про спільноту. Корпоративні донації допомагають залучити до донорства нову, холодну аудиторію — людей, які раніше могли не замислюватися про те, аби здати кров. Допис про таку подію в інстаграмі улюбленого бренду вже для багатьох донорів став відправною точкою для порятунку життів.
“Донорство в очах багатьох людей є чимось екзотичним — їм здається, що кров здають якісь особливі люди. Проте більшість із нас здатні рятувати життя цим простим і безпечним способом. Для цього слід просто бути повнолітньою людиною, важити 50 кг або більше та не мати хронічних захворювань. І приклад корпоративних донацій показує, що звичайні люди можуть бути супер-героями, і що здавати кров — не страшно, не складно й не боляче”, — підсумовує співзасновниця ДонорUA.
Для бізнесу корпоративні дні донора є платною послугою. Отримані кошти дозволяють ДонорUA втілювати інші проєкти для популяризації донорства, а також точково допомагати пацієнтам і транспортувати донорську кров на фронт.
На сьогодні ДонорUA — єдина професійна система рекрутингу та координації донорів крові. На платформі зареєстровані майже 200 000 донорів, і за 10 років її роботи понад 8500 пацієнтів, яким терміново була потрібна кров, знайшли донорів. ДонорUA проводить виїзні донації в різних містах України, підтримує роботу центрів крові та організовує перевезення крові до фронту. З 2022 року було здійснено вже більше 130 таких доставок.
Реєструйтеся на ДонорUA та здавайте кров зручно, або ж замовляйте корпоративний день донора для своєї компанії. На платформі ви можете створити власну донорську команду для своєї спільноти, аби організовувати власні події в будь-якому місті. Якщо маєте змогу, підтримайте ДонорUA донатом — кожна гривня, як і кожна крапля крові, допомагає рятувати життя.